איך לשפר את הביטחון שלך בכסף

1. ספר לכסף שלך לאן ללכת

אני לא יכול להדגיש מספיק כמה חשוב שיהיה תקציב. אנשים רבים מרגישים חוסר ביטחון בכל הנוגע לכספים שלהם, כי אין להם מושג לאן הכסף שלהם הולך מדי חודש.

 

נראה שהכסף עף מחשבון העובר ושב שלהם אפילו מהר יותר ממה שנכנס. לכן חשוב להגדיר תקציב סכום אפס מדי חודש.

 

כשיש לך תקציב, לכל דולר שאתה מרוויח יש מטרה. אתה מתכנן דברים שאתה רוצה לבזבז עליהם את כספך מבעוד מועד.

 

וכשאתה עומד בתקציב שלך מדי חודש, זה יעזור לך לבנות אמון בעצמך וביכולת שלך לנהל את הכסף בצורה טובה.

2. חסכו קרן חירום

מצבי חירום פיננסיים הם חלק מהחיים ולעולם לא ייעלמו. זו הסיבה שאתה צריך לתכנן מראש ולחסוך קרן חירום.

 

אני ממליץ לחסוך לפחות שלושה עד שישה חודשים מההוצאות החודשיות שלך. בדרך זו, אם הכלב שלך צריך ניתוח חירום או שאתה מפוטר מהעבודה שלך, לא תתפלא איך תשלם את החשבונות שלך בחודש הבא. 

 

וברגע שנחסכת קרן חירום של שישה חודשים, אז אולי יעזור לך לעשות זאת גם לתחומים אחרים בחייך. לדוגמה, יכול להיות לך חשבון חיסכון מסוים המוקדש למתנות חג המולד או קרן חופשה.

3. הפוך את החסכונות שלך לאוטומטיים

אם מעולם לא התרגלתם לחסוך כסף בעבר, זה יכול להיות קשה להתחיל. תמיד ישנה הוצאה בלתי צפויה שנדמה שצצה, וקל להגיע לסוף הכסף בתחושת תסכול מכך שלא הגעתם ליעד החיסכון שלכם.

 

לכן אני ממליץ לשלם תחילה לעצמך ולהפוך את החסכונות שלך לאוטומטיים. בתחילת החודש, הכסף שאתה חוסך מועבר אוטומטית מחשבונך לפני תשלום חשבונות אחרים. זה חוסך ממך אפילו לחשוב אם לחסוך את הכסף הזה או לא.

4. שמור על האשראי שלך

האם אי פעם הרגשת עצבני ומבוכה כאשר מלווה ערך לך בדיקת אשראי? אנשים רבים נאבקים באשראי לקוי, וזה פוגע בביטחון העצמי שלהם ומקל על האפשרויות הפיננסיות שלהם.

 

אבל יש צעדים פשוטים שאתה יכול להתחיל לנקוט באופן מיידי כדי לשפר את ציון האשראי שלך. אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות הוא להתחיל לשלם את החשבונות שלך בזמן בכל חודש. היסטוריית התשלומים שלך מהווה 35% מציון ה-FICO שלך, כך שהפעולה הקטנה הזו לבדה תעשה שיפור עצום.

 

יחס חוב להכנסה גבוה גם יגרור את הציון שלך למטה. אז פירעון לאט לאט של חוב כרטיס אשראי ישפר גם את ציון האשראי שלך לאורך זמן.

שורה תחתונה

שיפור הביטחון העצמי שלך בכסף הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות למען עתידך הכלכלי. כאשר אתה בטוח, אתה יכול לנהל את הכסף שלך בצורה יעילה יותר ולנקוט את הפעולות הנכונות כדי לעמוד ביעדים הפיננסיים שלך. בניית ביטחון עצמי לא יקרה בן לילה, אבל אפשר לעשות זאת בפעולה עקבית.

אל תחכסו מעצמכם הכל. אם אתם צריכים לקנות משהו באתר פנדה, פשוט חפשו קוד קופון.