מקליקים ללקוחות: 5 דרכים לשיפור מכירות האתר

בין אם אתם מוכרים מוצר או שירות, האתר שלכם הוא כלי חשוב לניסיון להגדיל את הכנסות העסק שלכם. תכננו את זה תוך התחשבות בהמרות בעזרת רעיונות מהאירוע האחרון בסדרת Biz Tech Webinar Series, המאורגנת על ידי Entrepreneur ו-Comcast Business. צפו בסמינר האינטרנט המוקלט כאן ולמדו כיצד לבצע אופטימיזציה לאתר האינטרנט שלכם כדי להגדיל את המכירות, להשתמש בעקרונות מדעי המוח כדי להניע פעולות של מבקרים, ולספק חווית אינטרנט טובה יותר ללקוחות.

 

צפו בהקלטה ולמדו כיצד:

  • לשפר את אתר האינטרנט שלכם עם שינויים אסטרטגיים שמוכרים מוצרים ושירותים נוספים
  • ליצור הוכחות חברתיות, דחיפות ותמחור עוגן להגברת הפעולה
  • לפרמט את אתר האינטרנט שלכם כדי ליצור חוויית משתמש אופטימלית ולהגדיל את ההמרות
  • לכתוב קופי, לבחור תמונות ולבצע אסטרטגיות תמחור כדי להשיג יותר מכירות

 

הכירו את המומחים:

– אנדי קרסטודינה, מייסד שותף של Orbit Media

אנדי הוא מייסד שותף והמנהל האסטרטגי של Orbit Media, חברת עיצוב אתרים עטורת פרסים בת 38 עובדים בשיקגו, ארה"ב. במהלך 15 השנים האחרונות הוא סיפק אסטרטגיה וייעוץ באינטרנט ליותר מאלף עסקים. כמרצה מהשורה הראשונה בכנסים לאומיים וככותב עבור רבים מהבלוגים הגדולים ביותר, אנדי הקדיש את עצמו להוראת השיווק. הוא כתב מאות מאמרים בנושא אסטרטגיית תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש, מדיה חברתית ואנליטיקה.

 

אנדי נבחר לתפקיד עשרת המומחים לשיווק מקוון בפורבס בשנת 2015 וב-50 המשפיעים השיווקיים של מגזין Influencer בשנת 2016. הוא מנטור ב-1871, החממה מספר 1 בארה"ב, ופרופסור לשיווק דיגיטלי באוניברסיטת לויולה. הוא גם המחבר של "Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing".

 

– דאליפ יאגי, מנהל בחברת Devise Interactive

דאליפ הוא המייסד של Devise Interactive, מותג וסוכנות דיגיטלית העוסקת בקהלים עם עיצובים יצירתיים וטכנולוגיות חדשניות. הוא גם המייסד של EvaDrop ו-Fraxtion, שני סטארט-אפים שמביאים לשוק טכנולוגיה מתקדמת. דאליפ הקים את חברת האירוח Hostannual. ההתעניינות של דאליפ בפילנתרופיה הביאה אותו לכהן כיו"ר המנהל המשותף בעמותת Forge54.

 

מנחה:

ג'יל שייפלביין, הבעלים של ה-Dynamic Communicator®

יוצרת ומבצעת אסטרטגיות תקשורת וחינוך המסייעות לעסקים להגדיל מכירות, לשמור על לקוחות קיימים ולבנות יעילות צרכנית. ספרה, "Strategies to Grow, Manage, and Lead Your Business", יצא לאור ב-2017.

 

למידע נוסף היכנסו לאתר https://www.e-dologic.co.il/